
Agencja marketingu interaktywnego Think Kong przygotuje strategię i poprowadzi kampanię promocyjną w mediach społecznościowych dla nowego serwisu do nauki języków on-line.
Zakres prac agencji obejmuje przygotowanie strategii marki oraz przygotowanie planu działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych dla nowej platformye-learningowej przygotowanej przez firmę JęzykiOnline. Prace realizowane są przez agencję od początku października b.r.
Nowy serwis promowany przez Think Kong będzie oferować interaktywne i multimedialne kursy nauki języków obcych. E-usługa powstaje dzięki dofinansowaniu z unijnego programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8.1. Oficjalny start projektu zaplanowano na koniec 2011 r. Za koordynację projektu z ramienia agencji Think Kong odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Martę Odrzywolską.
Think Kong to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Od 2011 r. Think Kong reprezentuje w Polsce międzynarodową sieć eBuzzing obecną m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Think Kong działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana (Magellan Awards 2010, Newscomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Siemens, Neinver, RWE, Panasonic.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/think-kong-dla-nowego-serwisu-do-nauki-jezykow-obcych